Ja, det var meningen att jag skulle blogga 1-2 gånger i veckan och posta på instagram (@bookupied) 2-3 gånger i veckan, men fy så dåligt det har gått då! Jag har en del idéer om vad jag vill skriva och fota och posta för att dela med mig av, men det blir inte gjort. Jag för skylla på förkylning, helgjobb och allmän lathet. Plus att jag försökt hinna ikapp Skam för att inte bli ännu mer spoilad. Nu har vi sett klart säsong 2, äntligen! Men jag lovar, jag ska bättre mig. På heder och samvete! Svär på mitt lillfinger. Bara vänster lillfinger.
 
Inlägg som jag planerat, men ännu inte verkställt:
 
Litteratur Rävens bokbox - december. Snart släpps Januari-boxen! (@litteraturraven på Insta)
 
Julklappsböcker. Book Haul, ni vet.
 
En dag på jobbet som bibliotekarie (med mig då alltså).
 
Fler recensioner, bland annat av Jack av Christina Lindström som jag läste ut igår kväll och tycker är helt fucking fantastisk! Speciellt för killar i tonåren. Det känns väldigt svårt med böcker för killar i tonåren som inte innehåller sci-fi eller fantasy, så en eloge till dig kära du! Nu har jag något bra att tipsa om.
 
Med mera grejer.
 
Det kommer!
Jag, tankar,

Kommentera

Publiceras ej