Författare: Emma & Lisen Adbåge
Förlag: Natur & Kultur
Sidor: 60

Emma & Lisen Adbåge har skrivit årets bästa barnbok, i alla fall om du frågar mig! Den här boken bjuder på allt från skratt till mys och tårar. Det är rim, dikter, ramsor, fingerlekar och underbara illustrationer - allt i ett! Jag rekommenderar verkligen den här till både vuxna och barn (kanske mest till vuxna att läsa för barn!). Det är den perfekta julklappen till någon mindre person som du tycker mycket om. Bokens rim bjuder in till både läslust och skratt! Men boken har också en del inslag med allvarligare ton, om att bli lämnad ensam eller vara arg.
 
 
 
Det är nästan så jag önskar att jag själv hade någon att läsa högt för. Fast jag kan ju läsa högt för mig själv.
Barnbok, Bilderbok, Poesi, Rim och ramsor,

Kommentera

Publiceras ej